Agnes filosoferar..

Jag har kommit på vad jag vill bli när jag blir stor! Man har ju alltid blivit pepprad av både den ena och den andra att man kan göra vad man vill, "att möjligheterna är oändliga". Och visst fan är dom oändliga. Därför slog jag ihop mina absoluta favoriter i en idé.

Så please, kan någon hjälpa mig att göra verklighet av detta? 
Se detta framför er nu :
Mina vänner, fast som hästar, sjukt musikaliska hela bunten, med varsitt vinglas i handen(hoven)= Total lycka. 

Dessutom ska vi alla åka som volontärer till något fattigt land där vi räddar barn, sjunger och tar ett glas rött tillsammans. Helst ska vi spela låtar av gamla godingar som Van Morrison, Nina Simone eller Aretha Franklin, bara för att stämningen blir ännu liite bättre då.

Är detta ett företag att satsa på?? Om ni tycker de, söker jag just nu nya medarbetare. Jag behöver:
Många vänner/hästar, en gitarr eller ett piano, fina viner, någon med mycke låttexter i huvet, en flygbiljett, en kock(man blir så full av bara vin) och såklart en ekonomiansvarig.

Är du rätt person för jobbet? Hör då av dig till mig för intervju!

PS. Varför har jag inte upptäckt Big in Japan med Ane Brun förrän nu, HALlå underbar? DS.

Kommentarer
Postat av: Idawiik!!

Jag söker jobbet som häst!



Mina erfarenheter:

Jag bor på landet.

Mina grannar är rung och hera (hästar)

Jag kan gnägga flytande

Och har goda kunskaper inom vindrickande

Är tyvärr inte musikalisk, men en och annan marackas kan jag nog veva med.

2010-10-18 @ 13:35:03
Postat av: Emma

briljant käll!

jag gillar ditt sätt att tänka.. Jag är på! Vet dock inte inom vilken kategori jag skulle passa.. bara vindrickare?? funkar de?

2010-10-18 @ 23:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0