Peppfredagoch...vin?

Inte för att jag är en tävlingsmänniska eller så. Oonej. Och inte för att det här är en tävling, för det är det VERKLIGEN inte.  Men. Jag känner mig sjukt underlägsen Emma i just Bloggning. (Nu vill jag inte prata mer om de)

Emma! Som svenskar vi är och dessutom ganska Svensson, har vi ett uppdrag just idag. Vi ska vara glada, förväntansfulla, lite extra trevliga och glada på jobbet, handla någon liite dyrare mat på vägen hem och självklart ta svängen om det älskade Systemet. Och varför allt detta? För att det är FREDAG. Se och lär på facebook Emma, kolla in tanterna på spårvagnen, lyssna på gubben på pressbyrån, visst fan är dom liite gladare, och liite trevligare?

Så, återigen Emma! Vi har ju fan två dagar (jag räknar även in lördag, folk är så jävla glada då med), som vi faktiskt får dricka vin, eller rättare sagt, då vi MÅSTE dricka vin för att vara åtminstonde lite normala. (Agnes ler för sig själv och luftskålar tillbaka till Emma)

Over and out.

Kommentarer
Postat av: jasmine

HAHA ni är ju så störda!

fyy saknar er ju när man läser om era tokigheter!

Vad är Usa jämfört med Sverige? :)

2010-10-15 @ 15:07:49
URL: http://jasminejohansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Jasmine, vi saknar dig din toka!

Kom hem snart!

2010-10-15 @ 16:03:22
Postat av: Agnes

Jaa Jasmine kom hem snart, eller jag vill hellre åka till dig, vi måste ju starta bloggar för att vi inte har nåt bättre för oss! ;) Saknar dig hjärtat!

2010-10-15 @ 16:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0