Sitter verkligen mitt huvud kvar?

Emma tar tillfället i akt och bloggar denna underbara Söndag
Den dagen jag och min älskade vän Pernilla tog på oss rocken
och spatserade ut i det vackra Göteborg, med det underbara höst vädret hängande över våra huvud, vill
jag återuppleva varje dag för resten av mitt liv!
Det är dom små sakerna i vardagen som gör livet underbart!

Nu stormar det in främmande människor i min lägenhet och jag gillar det. Det är rätt kul och öppna dörren och där står en människa som jag träffat 1 gång och hennes 5 vänner som jag definitivt aldrig har träffat förr med packning upp över öronen. Jag kan väll säga att det är sjukt tur att jag är bakis idag och inte alls hänger med för annars hade jag vill sprungit på väggarna eller nått annat pinsamt. Jag slutar aldrig förvåna mig själv.
Allt känns lite weird, men det är ändå en skön känsla! Hoppas på att detta kommer att bli bra och jag bara längtar tills allt är klart och allt är på sin plats.
Välkommen Lina till min enkla boning!
Bra höst!

Ibland får jag sådanadära sköna "ah-a" upplevelser som bara poffar upp i mitt huvud. Jag har dom underbaraste och finaste människorna, som går att ha, i min omgivning. Hoppas att ni vet att ni betyder mest och gör mitt liv helt sjukt bra.
Det kan göra mig så sjukt irriterad på människor i samhället som bara lever för att klaga på ALLT och bara vara allmänt bittra. Grymt tråkigt liv dom stackarna måste ha. Sluta upp med de och LEV lite.


You go girl! No I said, you Go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0