Bland särtal och chokladbollar.

Bloggare: Emma & Agnes
Inbjuden gäst för kvällen: Julia Wingård, 21 år gammal, brevbärare och stick-expert.


Vi har en del saker som måste tas upp. Vi radar upp.

1. Vi hatar särskrivning, fullkomligt hatar. MEN, vi gör det själva och har numera tagit det ett steg längre, nämligen till särtalning. Helst ska man använda det vid helt meningslösa tillfällen, som t.ex vid användningen av ordet havregryn, som egentligen heter havre gryn.

2. Framfall och vaginor. Allt började med två lådor vin, såklart vitt. Det fortsatte med vår oförståelse för diskussioner om barn, förlossningar och bröstvårtor. Där hänger vi INTE med. Tills, Emma kom med den fantastiska insikten om att "Jo men framfall vet jag va det är, det har jag sett på en ko". (vi tog ett glas vin till och lämnade det där)

3. Vandalisering. Vi ska måla skorstenen nere i hamnen som en cigarett. Detta spann vidare till att mina(Agnes) vänner skulle om 15 år läsa i tidningen om en kvinna som har tvingat sina barn att måla skorstenen som en cigarett. Julia tyckte att det var en jättebra idé men kontrade snällt men bestämt med: "Men Agnes, du kommer ju inte ha tre barn när du är 35." Tack för den Julia.(du är svartmålad Julia, alltid)

Till Agnes: Anytime baby, anytime. <3 mvh Julia.

4. Ris och ros. Dagens ros går till Samuel Nilsson som inte tycker att våra chokladbollar är goda, utan jäävligt goda. (Vi tackar Zoega mörkrost). Dagens ris går till Hanna Berg som inte tycker att vår blogg är givande. INTE okej Hanna Berg. (vi har försökt nå Hanna för en kommentar men utan resultat.)

Vi har inget mer att säga. (för ovanlighetens skull skålar vi med våra kaffekoppar, tar en chokladboll till och lutar oss tillbaka i soffan)

-- - --- - --
(oanad talang, vi kan morsealfabetet/kodning)

Kommentarer
Postat av: Idawiik!!

Vilket fantastiskt inlägg! Jag skålar med er! Dock har jag varken kaffe eller chokladboll, men ett glas svartvinbärssaft och en tablett av sorten Kåvepenin funkar lika bra för mig! Ni är bäst!



När ska jag bli omtalad som er mest hängivne kommenterare?



MVH

Ida Charlotte Wiik Karlsson

2010-10-22 @ 16:04:49
Postat av: Emma

När man spetsar livet med kaffe och chokladbollar kan det fan inte bli bättre asså! Jag gillar dock din kåvepenin kontring Ida:) Låter fantastiskt!



Ida, som du kanske ser så är du kanske vår Enda läsare och definitivt vår enda kommenterare! Du ÄR omtalad:)

2010-10-24 @ 17:09:56
Postat av: jasmine

ursäkta mig men jag läser med! Ni förgyller min vardag här i tråkiga Connecticut!

Förresten jag har fått ny familj! I Älskade New Jersey. precis vid havet och en timma till NYC!



(var inte det jag skulle skriva men jag gjorde det ändå!)



Älskar eran helt tappade blogg! ser verkligen framför mig hur ni är när ni äter negerbollarna, skålar, hur emma kommer med framfallet på en ko! Ni är bra!



och ida. Passa dig. jag har massa dötid! ;)

2010-10-25 @ 20:13:01
URL: http://jasminejohansson.blogg.se/
Postat av: Emma

haha fasen vad bra Jasse:) Då har vi två läsare.. det gillar vi!

Vad glad jag är för din skull! Grattis:) Hoppas att allt känns bättre nu och fallit mer på plats. Vi vill juh att vår Jasse ska ha det bra där borta:)



ps. Framfallet på en ko, är INTE att leka med ska du veta! hahah

ds.

2010-10-28 @ 00:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0