Just nu: Lyckligast i stan!

Emma Uppdaterar!
Idag har jag fått en SOFFA! Trodde inte att man kunde bli så sjukt glad över en möbel, men den känns redan som min andra hälft. Det är den mysigaste och bästa soffan som jag någonsin ägt (har aldrig ägt någon). I den blir det till att mysa sjukt mycket i. Gärna med ett glas rött, (utan spill, för den är beige), tillsammans med mina fina vänner, Edith Piaf och Aretha Franklin med flera. Kan knappt bärga mig. Jag korkar upp på en gång:)
Sen har jag för övrigt haft en sjukt trevlig tjej som har kollat in "my crib". Så nu är det bara att hålla alla tummar och hårstrån för att detta ska gå vägen!
Jag vill även ge dagens ros till mina fina bärhjälpare Mattias, Julia & Andreas.
Jag bugar och bockar!


Eftersom att jag är en otränad bloggare, så fattar jag mig sjukt kort om helgens bravader:
  • Emma trodde att hon blivit ansvarsfull och tänkte ha en hel mys/hemmakväll både fredag och lördag, men fredagen slutade på dansgolvet på beebar med Johan, julia & andreas.
  • Lördagen började med långpromenad i solen, mat och en underbar Pernilla. Så långt gick det bra och Emma kröp inte på väggarna. Tills klockan slår 21.00 och HANNA BERG ringer och säger att hon festar och har glömt att meddela mig detta ( Inte okej). Emma Sätter sig på första bussen ut till Ön och slutar i en jävligt tjock dimma på Neff.
  • Emma vaknar upp på Söndagen och tänker ännu en gång "Vad fan hände igår?"
Okej! Definiera ordet "Sjukt Kort"? Någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0