MUMS

Emma talar ut..
För det första, så ska jag nog sadla om till kock. För jag gör så SJUUUKT god mat! MUMMA!
Det andra har jag faktiskt inte. Det var kanske dumt att peppa upp detta inlägget från början när det inte var så mycket mer än så att Hypa.. Men, men
För första gången så kommer ett ledsamt inlägg att äntra denna vackra och fina blogg...

...AGNES LÄMNAR MIG FÖR SMÅLAND I HELGEN! JÖSSÖS AMALIA


Jag vet inte hur detta ska gå. Kommer att bli tufft att "luftskåla" en HEEEEL helg.
Men nu tar jag min fine kalender och noterar Tisdag. Då ska jag sitta, (hoppas länge), och kolla in en snygg man, medan Agnes pinar sin kropp! Det kommer bli nice. Så det blir till att peppa tills Tisdag.
Nu är det jag och Anna Ternheim tills det dyker upp nått bättre!
Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Julia

hör av dig om du ska ut och svira på stan i natt!

2010-10-15 @ 16:19:23
Postat av: Emma

ska du??? :O

2010-10-15 @ 17:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0